onsdag, februari 20, 2008

natt

jag mår inte helt fantastiskt om man säger så. mår väldigt illa och känner att ångesten och paniken kryper sig närmare för varje sekund som går. vill inte gärna vara ensam nu men vem kan komma hem till mig kvart i tre natten till en onsdag? svar: ingen. har haft sällskap 24/7 de senaste dygnen. sara har bott här lite, och hjälpt mig med städning och packning, utan henne hade det inte gått. och inte heller utan hanna och sofie. men nu är jag ensam och det skriker i mitt hjärta. det skriker i mitt hjärta! mina muskler värker och jag spyr snart. vet inte om jag kan lämna detta men åker till falun imorn. får se vad som händer. eller jag vet vad som kommer men vi får se hur det utvecklar sig.

2 Comments:

Blogger don said...

det kommer gå bra sandra.

1:10 em  
Blogger david santos said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

8:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home