söndag, januari 27, 2008

I <3 LIFE

alltså jag kommer dö ensam jag kommer dö ensam. jag är seriöst den ensammaste personen i världen och jag klarar det inte. lämnade fest på värmdö för att jag idag har varit psychobitch och börjat gråta för småsaker, labil som i helvete så jag gav brorsan en chock, jag ville bara hem. jag kom nyss hem och började kolla på scrubs, avsnittet då elliott bor i en lastbil och jd säger att hon kan bo hos honom och turk. den där låten when im dreaming of you börjar spelas och jd går in i badrummet där elliott är och hånglar upp henne och det är så jävla fint och jag undrar varför jag i helvete inte har nån jd och kommer på att jag aldrig kommer ha det och att det aldrig kommer inträffa och jag kommer dö ensam och nu kan jag inte sluta gråta. det är så jäkla mycket hela tiden och jag klarar inte av det. JAG KLARAR INTE AV DET kan någon fatta det eller? folk är så jävla dumma i huvudet och uppenbarligen är det nåt STORT fel på mig med eftersom jag aldrig... hittar... någon och aldrig hittar stabilitet.
hur kan jag lösa detta liksom?? är barcelona svaret eller? vad tror jag att jag ska finna där? ett gäng kåta latinos som inte bryr sig om om de delar på mig, bara de får sin beskärda del av en svensk blondie, och är det det som ska få mig att tro på kärlek igen och tro att jag kommer hitta den rätte??
fan alltså det gör så jävla ont och det är fan svårt att andas, ett jävla tungt lass att bära, tyngder på axlar, brustet hjärta, döende hopp, kvävt självförtroende, etc.

 
(blev tvungen, det finns ingen finare scen)

1 Comments:

Blogger Nenna Bosno said...

baby, i love you. glöm aldrig det!!

12:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home