dance
jag fick precis ett sms från ett gammalt "ragg" som jag inte träffat sen i somras. han hade sett mig i elias and the wizzkids video. jag är en kändis! nejdå, såklart inte. men kul ändå faktiskt. eller så känns det kul för att det är den enda som har hört av sig till mig på hela dagen(?), förutom mamma då, som för övrigt är den ENDA som känner mig och som förstår hur jag funkar och vad mitt beteende betyder.
så jag klagar inte, jag har kanske ingen allra bästa bästis som alltid finns där för mig och som jag berättar allt för och som alltid bryr sig, men min mamma lämnar mig aldrig och det finns ingen bättre.


0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home