hello stranger
ligger i soffan och är trött, har blivit väldigt förkyld, kan knappt andas, känner ingen smak, nyser en gång i minuten. känner mig väldigt KÄNSLIG.
closer började precis, har sett den förr (i indien var det kanske? dharamsala tror jag, med fransmännen emmanuel och françois.. gud så länge sen..) och jag höll på att börja böla av inledningslåten (the blower's daughter). WHY? minns knappt om jag gillar filmen eller inte. fast det gjorde jag nog inte, jag var kräsen och hade klass förr om åren, nu blir jag rörd av skitfilmer om nån presidentdotter som är i europa och flyr från föräldrarna med nån snubbe, blir kär, gör "tokiga" grejer, "backpackar", all of it, rubbet, whatevah.
jobbade elva timmar igår och nio och en halv idag. det är alldeles för mycket att göra men de här två dagarna har varit rätt roliga trots allt.
jag har ett antal MÅSTEN som jag MÅSTE ta itu med INNAN JAG LÄGGER MIG. undra hur det kommer gå. var tog min disciplin vägen? dumt dumt dumt
closer började precis, har sett den förr (i indien var det kanske? dharamsala tror jag, med fransmännen emmanuel och françois.. gud så länge sen..) och jag höll på att börja böla av inledningslåten (the blower's daughter). WHY? minns knappt om jag gillar filmen eller inte. fast det gjorde jag nog inte, jag var kräsen och hade klass förr om åren, nu blir jag rörd av skitfilmer om nån presidentdotter som är i europa och flyr från föräldrarna med nån snubbe, blir kär, gör "tokiga" grejer, "backpackar", all of it, rubbet, whatevah.
jobbade elva timmar igår och nio och en halv idag. det är alldeles för mycket att göra men de här två dagarna har varit rätt roliga trots allt.
jag har ett antal MÅSTEN som jag MÅSTE ta itu med INNAN JAG LÄGGER MIG. undra hur det kommer gå. var tog min disciplin vägen? dumt dumt dumt


0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home