måndag, september 24, 2007

henry

de senaste dagarna har varit ganska upp och ner. i fredags var jag sjuk och låg hemma med ångest och feber och tårar. ensam och jävlig och jag tänkte på min älskade hund henry och började gråta ännu mer. så himla fin!



bella kom förbi och var snäll och stannade till mamma kom hit på kvällen. mamma mamma.. vi åt på italiensk restaurang, köpte godis och hyrde film. på lördagen skulle hon åka till falun men hon blev jättesjuk och stannade. (hon är fortfarande här! åker till skåne på onsdag.) i lördags kväll tog jag mig till inflyttningsfesterna, först hos elias och sen hos bella. det var skittrevligt och livat men bellas fest däckade eller drog hem tidigt (vad var klockan?) så då stack jag och sara och träffade elias och hans gäng. sen spy bar till fem och två timmars väntan på nattbuss som aldrig gick så det blev tunnelbana hem istället. på vägen hem hittade jag en present till siri som jag måste skicka!
söndagen var lugn och idag är det måndag. jag försökte jobba men blev sjukare och sjukare och gick hem. har varit på bio med kerstin och sett den man älskar. jonas karlsson och rolf lassgård var där, coolt. nu har mamma gjort té och varma mackor till mig. jag gillar att inte vara ensam.