måndag, augusti 27, 2007

jag och bella ligger i min säng och kollar på supergamla bilder och är nostalgiska. jag funderar på att klippa håret och färga det svart igen..



tidigare kollade vi på ID som är nåt nytt program på femman och min tremänning var med som "gummikvinna".

2 Comments:

Blogger siri said...

oh ja färga håret!

8:55 em  
Blogger Josefine Andersson said...

JAA! Klipp dig och färga håret!!!

8:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home