tisdag, juli 24, 2007

xo

jag lyssnar på elliott smith och är utmattad. jag skulle vilja ligga i sängen och gråta och tycka synd om mig själv, men jag är för trött för det. jag är för trött för allt. jag förstår inte hur allt ska gå ihop och hur jag ska hinna med. träffade leah igår kväll och söp ordentligt hemma hos mig till klockan sex på morgonen, jag sov ett par timmar och tog mig sedan två timmar för senad till jobbet. men jättekul att träffa leah förstås så allt var bra. och jag är nog fortfarande lite chockad efter helgens bravader. det var vilt, allting. jag är en vilde. har typ 150 bilder på mig och sällskapet när vi går från sergels torg till slussen på tre timmar. jag har fått gå igenom bilderna för att försöka pussla ihop natten, komma på vad som hände och var vi sågs osv men luckor. och tur är nog det. men jaa KUL hade jag, har alltid kul. det är bara det att jag skulle behöva vila ut, komma ikapp och tänka över. men det får bli senare, nu vill jag bara att allt ska vara klart med flytten. det ska bli så himla himla skönt att bo själv igen.



1 Comments:

Anonymous Anonym said...

HAHAHAHAHHAHA!!
Bild nr två.
ILOVEYOUHONEYDUÄRSÅÅÅÅHET!!

10:24 fm  

Skicka en kommentar

<< Home