fredag, juni 15, 2007

dagen

jag gick upp tidigt och fixade tvätten som jag inte hann göra igår, åkte till hötorget och träffade nenna och åt lunch, efter det gick vi runt och letade tygskor åt mig men hittade adidas track suit istället på rea på barnavdelningen så vi köpte varsin, jag åkte till hornstull och träffade mäklaren (jag har köpt lägenhet!) och sen banken (jag har tagit lån), åkte hem och började packa & städa, åkte till ringen och köpte schampo och annat, åkte till zinken och träffade bella och hanna, åkte till t-centralen och träffade josefine på tunnelbanan, köpte en bok till miguel på pocket shop, åt mat och träffade sen pappa, vi drack öl på o'learys och försökte kolla på golden league, piret kom dit, och sen åkte pappa till skåne och jag och piret satte oss i bilen hemåt. nu har jag kommit hem och allt är inte färdigt och jag har egentligen mer tvätt men det är som det är. jag ska bara fixa det sista och sen sova ett par timmar för att ta sista tunnelbanan till t-centralen och sen ta bussen till skavsta och sen flyger jag ut i europa!

1 Comments:

Blogger don said...

busy woman!!!

11:01 fm  

Skicka en kommentar

<< Home