onsdag, juni 13, 2007

:)

ok, falun i helgen och det var faktiskt väldigt skönt. jag solade och badade i kålgårn varje dag och hängde med mamma, sofia, hanna, anna och alla andra som var där. MYCKET TREVLIGT och jag blev ganska sugen på att stanna längre men det gick inte. jag åkte hem på söndagen och jobbar denna vecka men det är också ok! allt känns helt FANTASTISKT. igår var jag på pet sounds bar och såg elenette med elias och vi gick vidare till carmen. jag och elias gick till gullmarsplan och jag fattade inte var min buss gick ifrån så jag gick hem också och det tog inte särskilt lång tid. när jag kom hem däremot så tyckte jag att det var dags att spy och idag mår jag som jag förtjänar. vaknade klockan åtta och tyckte SÅ HIMLA SYND om mig själv. jag ropade på bambo som kom med ett stort glas vatten, jag tog citodon och sen blev jag väldigt sugen på mat (nån bakfyllegrej jag fått) så jag äter lasagne till frukost.
OCH DET ALLRA ALLRA BÄSTA är att jag köpte ryanair biljetter till barcelona på lördag och till portugal på måndag. WOOOHOOOOOO

1 Comments:

Blogger don said...

oj, har du redan kommit på fenomenet med att äta när man är bakis!?
kul att se dig igår sötis! fan vad vi ska vara tanned nästa vecka!
puss

7:29 fm  

Skicka en kommentar

<< Home