bränt barn
när jag lagade mat ikväll råkade jag skvätta en massa kokhet soppa på min hand och jag har bränt mig totalt. jag skrek lite först, men varken maja eller bambo märkte nåt (eller brydde sig inte om mitt läte) och då, samtidigt som det gjorde skitont, började jag gråta jättemycket och ringde mamma och lät min ilska och smärta gå ut över henne. som vanligt. samtalet slutade med att jag blev upprörd och la på, hon ringde upp en sekund senare och jag blev arg igen och la på. tio minuter senare fick jag dåligt samvete och ringde och sa förlåt eller nåt liknande men det samtalet slutade likadant det med. SÅ HIMLA TYPISKT MIG & JAG ÄR SÅ DUM
men det gör väldigt ont fortfarande
skulle behöva någon att.. typ bråka på när den tvingar mig att hålla min brända hand i kallt vatten.
men det gör väldigt ont fortfarande
skulle behöva någon att.. typ bråka på när den tvingar mig att hålla min brända hand i kallt vatten.


0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home