torsdag, maj 10, 2007

buhuu

well well.. jag hittade passet igår och pratade med kaan och bestämde att jag skulle åka. men för någon timme sedan fick jag veta att jag inte får ledigt på måndag för att jag har en teknisk utbildning i telefoni. kul... KUK! det knäckte mig såklart totalt och jag började seriöst gråta i några sekunder. funderade på olika möjligheter, typ fixa sjukintyg, skita i att gå hit, gråta inför chefen, säga upp mig, men jag låter bli allt. åker kanske nästa helg istället. däremot drygt att det kostar 1200 mer då men allt för jobbet.. INTE! vad gör jag här egentligen? HELVETE! 45 minuter kvar till lunch och 4 timmar och en kvart kvar tills jag slutar. jag vill bara åka hem. brorsan är hos mig och väntar på att jag ska sluta. förvisso är det ju lite bra att jag inte ska åka imorn bitti, det skulle vara en massa grejer att fixa idag annars.. men mest är jag ledsen ;,(