there's no hope for us
jag vet inte vad jag håller på med. jag försöker och kämpar så jävla hårt men allt går åt helvete. jag är stark en timme eller en dag men sen är jag svag, liten och ynklig resten av livet. jag känner mig så ensam och allt känns hopplöst och meningslöst och varför jag ens försöker vet jag inte. jag VILL SÅ MYCKET men ORKAR INGET. det känns som att alla är upptagna med sitt och ingen bryr sig om någon, eller i alla fall inte om mig. jag skulle vilja vara ensam och skita i allt och lämna allt och just don't give a fuck men det är inte heller nånting som jag klarar av. jag är så jävla omtänksam och bryr mig så mycket och älskar och hoppas på allt och klarar det mesta, men sen är det DET DÄR som jag inte alls nånsin kommer att fixa och som inte alls kommer att bli bra och som jag börjar tappa greppet om och som bara helt enkelt är värdelöst. jag ÄR värdelös


1 Comments:
love
Skicka en kommentar
<< Home