KUK
helt plötsligt tappade jag allt. jag vill bara gråta sticka rymma & aldrig mer ses (struntade i go-karten för övrigt). jag vill så gärna ha ett stabilt psyke som klarar av livet. och klarar av att en grinig karl skäller lite på mig i jobbtelefon och att en virrig tant är förvirrad och senil och inte har någon koll på vad hon gjort. MEEEEERDEEEE! är så himla trött på allting och vet inte vad jag skulle trivas med, klara av, må bra av.
BLABLABLA
fyrtiofem minuter kvar. kommer jag klara av det?
BLABLABLA
fyrtiofem minuter kvar. kommer jag klara av det?


2 Comments:
heja sandra du är bäst!!! Skit i allt såntdär. Jag brukar också a såna dagar. Då ska man bara släppa allt och tänka på saker som gör dig glad. Typ GRATISDRICKA PÅ NK!!
Puss, hoppas det är lite bättre..
skit i grinkärringarna också, alltså dom är bara dumma i huvet och fattar inte att de skäller på en riktig person. det är såna hos mig varje dag.
sen tycker jag att vi måste ses snart, saknar dig!
Skicka en kommentar
<< Home