ny kamera och fest!
i onsdags fick jag mina nya kamera. så himla kul! jag och josefine träffades och gick på invigningen av monki på götgatan. gratis mat och sprit, sweet. senare drog vi med micael till teatron och det blev en sen natt. en onsdag! jag har inte varit ute på en onsdag på väldigt länge. jag kände mig nästan som arton igen. ååhh. däremot var det inte så kul på jobbet på torsdagen efter 3-4 timmars sömn men det gick ganska bra efter två coca cola och mat på grekiska kolgrillen med veronica. det var hennes näst sista dag på jobbet... :(
igår var allt stressigt. jag hade tänkt att hinna med så mycket innan veronica kom hem till mig. men jag hann bara få utbrott på mamma när allt egentligen är mitt eget jävla fel och mina egna problem. jag är så dum i huvudet ibland. fan, mamma som är den bästa och blir så himla ledsen och sårad när jag säger dumma grejer till henne, grejer som jag inte ens menar. VAD HÅLLER JAG PÅ MED? jag skulle inte vara nånting utan hene, jag skulle inte leva om det inte vore för henne. och ändå håller jag på som en nybliven tonåring och bara skäller och skyller allt på henne. god damn it, jag måste sluta!
jag mådde skit efter det och hade dessutom huvudvärk men hade lovat veronica och andra från jobbet att gå ut med dem, så jag hade inget val. när veronica kom hit var det tänkt att jag skulle vara färdig att dra. jag hade precis duschat och hade morgonrock. allt blev försenat men till slut träffade vi martin, mikaela och isabel på medis och gick till underbara bar. vi fortsatte sen till teatron och jag och veronica kom hem till mig sent och somnade vid sex.
idag har jag inte gjort särskilt mycket vettigt och klockan är nio. fuck!
jag har i alla fall laddat upp bilder från veckan. kolla HÄR!

igår var allt stressigt. jag hade tänkt att hinna med så mycket innan veronica kom hem till mig. men jag hann bara få utbrott på mamma när allt egentligen är mitt eget jävla fel och mina egna problem. jag är så dum i huvudet ibland. fan, mamma som är den bästa och blir så himla ledsen och sårad när jag säger dumma grejer till henne, grejer som jag inte ens menar. VAD HÅLLER JAG PÅ MED? jag skulle inte vara nånting utan hene, jag skulle inte leva om det inte vore för henne. och ändå håller jag på som en nybliven tonåring och bara skäller och skyller allt på henne. god damn it, jag måste sluta!
jag mådde skit efter det och hade dessutom huvudvärk men hade lovat veronica och andra från jobbet att gå ut med dem, så jag hade inget val. när veronica kom hit var det tänkt att jag skulle vara färdig att dra. jag hade precis duschat och hade morgonrock. allt blev försenat men till slut träffade vi martin, mikaela och isabel på medis och gick till underbara bar. vi fortsatte sen till teatron och jag och veronica kom hem till mig sent och somnade vid sex.
idag har jag inte gjort särskilt mycket vettigt och klockan är nio. fuck!
jag har i alla fall laddat upp bilder från veckan. kolla HÄR!


1 Comments:
fina bilder och het klänning du har skaffat!
Skicka en kommentar
<< Home