söndag, mars 11, 2007

klant

MITT HUVUD! mitt knä! min hand! SMÄRTA överallt. stackars, stackars mig. jag är dessutom på jobbet. en kollega frågade precis om jag hade varit på galej. jag har skrapsår i pannan alltså, min natt syns rätt tydligt. fan också, always have och always will vara tjejen som ramlar. jag som seriöst trodde att jag hade mognat, men icke.

jag önskar att jag hade nån här som kunde tycka lite synd om mig och kanske ge mig en kram. men den enda jag känner (LITE) är salim och honom ska jag verkligen inte visa min sårbarhet och mina needs för, även fast det bara handlar om medkänsla och bakfyllebehov. jag är hård som sten och kall som is. det är våran relation nu (förutom på fyllan nån gång i månaden), fint!

cola och ibumetin har inte hjälpt mig mycket. jag skulle behöva äta och dricka några liter vatten.

och jag längtar till klockan åtta då mitt bästa program går på teven.

1 Comments:

Blogger Lifterskan said...

Akta så du inte får sätta in mer stålplattor i huvudet! Jag har hittat första tussilagon förresten. Så ska jag jobba på Dalen ikväll för första gången på tusen år. Känns lite vårigt på ngt sätt. Kram

1:26 em  

Skicka en kommentar

<< Home