tisdag, februari 20, 2007

WORLD WIDE WEB

jag är ute på nätet! HEMMA! visserligen på grannens trådlösa, men ändå. har inte kollat internet på min kära ibook på länge. jag har saknat det!

början av dagen var en katastrof. jag var sjukt irriterad på allt och alla och ville mest bara gråta och åka hem från jobbet. MEN styrka är ju min.. eehhh.. främsta egenskap, så jag bet ihop och jobbade på.

vi blev bjudna på semlor dagen till ära.

imorn har jag sovmorgon till kvart i tio så ikväll ska jag kolla på navy cis! party!

(HERREGUD, JAG MÅSTE BÖRJA TRÄFFA FOLK IGEN)

2 Comments:

Blogger Lifterskan said...

Hej sockersmulan! Hoppas semlan smakade bra. Här hemma är det lite tjall på kärleksfronten, men det kanske löser sig. Puss, blås inte bort i snöstormen.

8:42 fm  
Blogger don said...

hej sandy! sitter på sleven, karl har sålt datorn:( ska vi gå ut på lördag, är peppad! puss

11:51 fm  

Skicka en kommentar

<< Home