the big journey
jag har varit extremt förkyld hela veckan och det är inte bra ännu. och jag har jobbat varenda dag, inte en enda dag sjukskrev jag mig. helt otroligt. jag har väl antagligen smittat ner hela bygget när jag har hostat och nyst, kunderna har sagt krya på dig och att jag var en kämpe som jobbade ändå. jag är på jobbet nu och jobbar imorn också.
jag har inte orkat göra nånting hemma den här veckan. jag har legat i "soffan" och kollat på sex and the city, navy cis (min nya favoritserie), top model, scrubs, osv, och ätit glass.
har nu alla sex and the city-avsnitt på dvd och igår såg jag, otroligt nog, ett avsnitt på säsong fem som jag inte hade sett. underbart!
igår var jag ledig och trots dålig ekonomi och sjukdom så åkte jag in till söder och letade efter stövlar. hittade inga men däremot en jättefin klänning för sex hundra som jag såklart blev tvungen att köpa.. tur att jag får lön om en vecka!
(mitt ex var på framsidan av dn på stan och nästa vecka ska jag gå på premiären av hans föreställning.)
jag har inte orkat göra nånting hemma den här veckan. jag har legat i "soffan" och kollat på sex and the city, navy cis (min nya favoritserie), top model, scrubs, osv, och ätit glass.
har nu alla sex and the city-avsnitt på dvd och igår såg jag, otroligt nog, ett avsnitt på säsong fem som jag inte hade sett. underbart!
igår var jag ledig och trots dålig ekonomi och sjukdom så åkte jag in till söder och letade efter stövlar. hittade inga men däremot en jättefin klänning för sex hundra som jag såklart blev tvungen att köpa.. tur att jag får lön om en vecka!
(mitt ex var på framsidan av dn på stan och nästa vecka ska jag gå på premiären av hans föreställning.)


2 Comments:
tja baby, vilket ex var på dns framsida? jag är också sjuk, hoppas vi kryar på oss snart. att vara sjuk är det tråkigast som finns... boooring :(
inte jag heller men vadfan någon gång måste man ju acceptera skunks nederlag. helgen var ganska lugn, hoppas du mår bättre!
Skicka en kommentar
<< Home