söndag, februari 11, 2007

mamma <3

i fredags fick min älskade mamma sin försenade födelsedagspresent, en cykel, från mig och syskonen. jag är så himla lycklig att vi fixade det, och hon blev så otroligt glad och kunde inte förstå. jag skulle kunna spendera all min energi och alla mina pengar på att göra mamma lycklig. hon är den bästa. och på tisdag kommer hon och hälsar på!

jobbar idag och jobbade igår. egentligen är det ganska skönt att jobba helg och det är bättre betalt. men jag gillar INTE att lämna min varma och sköna säng tidigt på morgnarna när det är svinkallt ute.

när jag kommer hem ska jag städa och tvätta.

jag har ont i halsen.