backgammon nån?
jag har så TRÅÅÅKIGT! lissie hämtade teven igår så inget vänner (höjdpunkten på veckodagar för mig och rebecka) idag. försöker hitta sysselsättning men allt är bara skit. började spela backgammon på funplanet men det gör mig totalt vansinnig, hatar att spela mot datorer, så istället tänkte jag bli medlem på nån sida där man spelar om pengar, men lät bli i sista minut. är visserligen bra på spelet, men spelar hellre irl (gärna på little italy i goa) om man säger så.
lyssnar på edith piaf och drömmer mig bort, eller tillbaka kanske? ÅÅÅHHHHH!!!
skulle fan hellre jobba just nu. ifs är det skitbra på jobbet men ÄNDÅ. att föredra att jobba än att ligga hemma och slappa... det är fan illa.
lyssnar på edith piaf och drömmer mig bort, eller tillbaka kanske? ÅÅÅHHHHH!!!
skulle fan hellre jobba just nu. ifs är det skitbra på jobbet men ÄNDÅ. att föredra att jobba än att ligga hemma och slappa... det är fan illa.


0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home