torsdag, december 28, 2006

fullträff

jag kom tillbaka till sthlm imorse och har varit på två arbetsintervjuer idag och ska kolla på en lägenhet imorn (idag). väntar på att lissie och rebecka ska komma hem från fullträff. jag drack min cola och försökte ha kul men det gick åt helvete efter att jag började jiddra med en skitstövel till brud i toakön. praktiskt taget alla på hot & company är sjukt otreviga och jag tvivlar på att jag kommer ge det en chans till. ahh jag är trött men vill vara vaken tills mina tjejer kommer hem. och imorn vet jag inte riktigt vad jag ska göra men det blir ett senare problem. GODNATT!