julen 06
nu är det över, tack och lov tror jag att jag måste säga. det har väl egentligen varit en ganska trevlig jul, men som vanligt hade jag för höga förväntningar. jag måste sluta upp med det där. bråkade med mamma många gånger om allt och inget och var beredd att rymma till sthlm idag när de var hos faster och farfar. jag fick inte följa med eftersom jag kunde smitta farfar så han får lunginflammation.
nu snart ska jag på den årliga juldagsfesten, och helt ärligt har jag nog för höga förväntningar på den också. eller nej, skärpning, det ska bara bli kul att träffa mina kompisar. väntar på att hanna ska bli färdig så ska mamma skjutsa oss till sofia. tänkte ett tag att jag skulle vara totalnykter och köra bil, men kom på att det är bäst att låta bli. vill kanske dricka en öl eller två så småningom. får väl ta taxi tillbaka, går i den här kylan gör jag inte gärna! fast vad fan, det är nog bara nollgradigt så jag borde klara mig.

så här ser jag ut ikväll.
nu snart ska jag på den årliga juldagsfesten, och helt ärligt har jag nog för höga förväntningar på den också. eller nej, skärpning, det ska bara bli kul att träffa mina kompisar. väntar på att hanna ska bli färdig så ska mamma skjutsa oss till sofia. tänkte ett tag att jag skulle vara totalnykter och köra bil, men kom på att det är bäst att låta bli. vill kanske dricka en öl eller två så småningom. får väl ta taxi tillbaka, går i den här kylan gör jag inte gärna! fast vad fan, det är nog bara nollgradigt så jag borde klara mig.

så här ser jag ut ikväll.


1 Comments:
mkt söt som alltid!
Skicka en kommentar
<< Home