måndag, januari 01, 2007

2007

ingen höjdarkväll igår fast jag bryr mig egentlgen inte. man har alltid för höga förväntningar på nyårsafton. åt jättegod mat hos josefine och erick och det var det bästa. åkte sen till en fest i gullmarsplan och senare drog jag och siri till hägersten på en kaotisk fest i en källare. vi stannade tio minuter och hann med sista tunnelbanan hem. jag och rebecka hann prata lite innan vi somnade och imorse kom lissie hem också. nu är det ronja rövardotter på teve, ingen verkar vara vaken dock. lissie sover och rebecka är med g i köket. om några timmar kommer mamma med min dator och hostmedicin. så jävla grymt! då ska jag äntligen ladda upp lite foton från indien och eventuellt bli fri från den här bördan till hosta!

imorn börjar jag jobba klockan åtta på jävla morgonen och jag vetefan hur jag ska komma upp.

drömde om miguel inatt, fina miguel! jag vill bara att det ska vara vår och han kommer till sverige och ska vilja stanna här och vilja bo med mig. jag har aldrig hört nån prata svenska så fint och han är så fin med sina bruna ögon och sina bruna lockar. ÅH!

1 Comments:

Blogger Lifterskan said...

Om början på året smittar av sig på resten så blir det ett GOTT nytt år. Önskar dig kärlek och fest fina Sandra!

10:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home