you gonna want me
skit också. jag är i falun och är helt handlingsförlamad. jag vet inte om jag ska ta tåget till sthlm halv åtta och försöka bita ihop och gå till jobbet imorn, eller om jag ska skita i det. jag blir vansinnig av att vara här men jag vill verkligen inte sätta mig på det där jävla skit-tåget heller. jag är ett vrak.


1 Comments:
åh denna faluångest. ska kanske dit i helgen men man vet att man kommer må skit, så egentligen varför?
Skicka en kommentar
<< Home