tisdag, maj 01, 2007

mamma

i söndags på flygplatsen såg jag och mamma mark levengood i en guld-outfit. mamma skrev detta sms efter att hon fick reda på att han ska hålla tal med mona sahlin idag:

"JAG RKA KOLLA PÅ TV OM HAN HAR SINA FINA PRINSKLÄDER PÅ.JAG TÄNKTE NÄR JAG ÅKTE IFRÅN STURUP ATT HAN ÄR NOG MODERAT SOM ALLA ANDRA RIKA BÖGAR.SKÖNT ATT DET INTE VA SÅ SÅ MAN SLAPP VA LEDSEN FÖR DET"

hon är så himla gullig, hon orkar inte stava och vet inte hur man ändrar till små bokstäver.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

aaaw lilla mamma!

11:45 fm  

Skicka en kommentar

<< Home