förra veckan vs nuet
miguel på torsdag
maja och bambo äter frukost på lördag
en TRUT äter deras middagsrester
och jag dansar natten till söndag
förra veckan var det strålande sol och näst intill sommarvärme och miguel var i sthlm och allt var underbart och nu är det kallt och skitregn och jag är så ENSAM man kan vara och alla runt omkring mig har sina stadiga sällskap och stabila psyken och jag baaaa NÄÄÄÄ FUCK DET im fine ändå och försöker så gott det går men ibland är det inte tillräckligt
och tänk att det idag är exakt fyra månader sen jag kom hem från indien och tänk att tullen på arlanda gick igenom HELA min 30 kg packning för att hitta knark och tänk i goa när allt var så jävla FUCKING GOOD och jag hade aldrig mått bättre och jag kommer aldrig må bättre än då och när jag tänker på DÅ får jag tillbaka DEN KÄNSLAN för några få sekunder och det känns som att jag ska få en hjärtattack
och nu funderar jag på vad jag ska göra idag i helgen nästa helg i sommar i höst i livet och allt är en jävla röra precis som jag. det enda jag skulle vilja är att ha en bil JA JAG VILL HA EN BIL fan att syrran köpte ny fin och inte hade kvar sin gamla som jag lätt skulle ha kunnat låna lite varstans till exempel till malmö nästa vecka och till exempel ut i EUROPA i sommar AAA MERDE


1 Comments:
yo sandra! killen är HET!!
Skicka en kommentar
<< Home