värmdö
igår var jag ledig och jag åkte inte till sundbyberg och köpte tyger som jag hade tänkt. men jag skjutsade maja och bambo till globen och jag brände en skiva som jag lyssnade på i bilen till värmdö! där träffade jag christoffer och dundee och christoffers kompisar, en som hälsade på i goa några dagar innan jag drog, en som hade en skitsöt son på tre år, och en till som jag kände igen så sjukt mycket men kunde inte placera. senare visade det sig att han gick på hbo när jag gick där... världen är liten. alla drack öl, åt korv och rökte. det gjorde inte jag. jag körde bil. vi gick ner till vattnet och det var så fint där så jag höll på att dö. ska man kanske flytta till värmdö? det vore nåt.
nånting annat som jag hoppades på igår var att jag skulle hitta mitt pass. jag har letat i hela lägenheten och i källaren men NEJ NEJ passet är spårlöst försvunnet så det blir ingen utlandsresa för mig i helgen. det suger egentligen rätt hårt, för det vore ju helt fantastsikt. flygresan har gått ner ännu mer (999 kr istanbul t o r) och jag är ledig! skit också.. men fest hos mig då kanske?
nånting annat som jag hoppades på igår var att jag skulle hitta mitt pass. jag har letat i hela lägenheten och i källaren men NEJ NEJ passet är spårlöst försvunnet så det blir ingen utlandsresa för mig i helgen. det suger egentligen rätt hårt, för det vore ju helt fantastsikt. flygresan har gått ner ännu mer (999 kr istanbul t o r) och jag är ledig! skit också.. men fest hos mig då kanske?


0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home