last night
nu snart åker jag! jag måste ta tunnelbanan senast kl 5:21 från hammarbyhöjden. jag borde gå och lägga mig tidigt men det är inte möjligt med tanke på att ALLA kläder och grejer ligger utspridda på golvet och inte packade. ska göra en massa andra grejer också, typ duscha tvätta fixa musik till mp3-spelaren och klippa håret, så jag blir vaken ett tag till. men jag kan sova på planet, så allt är lugnt.
igår träffade jag nenna:

igår träffade jag nenna:


1 Comments:
Hej stumpan! Nu är jag äntligen i staterna. För närvarande på ett motel i öknen. Hoppas du mår bra, kram!
Skicka en kommentar
<< Home