tisdag, maj 15, 2007

:(

jag har alla emot mig, eller i alla fall två, men vafan ska jag göra då?! jag kan inte ta vad som helst...

kaan skrev i sms:
"Dont care about this bullshits. You'r strong. Fuck'em all"

jag åker till istanbul på fredag morgon. det ska bli så SJUKT JÄVLA SKÖNT!

2 Comments:

Blogger don said...

jag är inte heller emot..

9:08 em  
Blogger DANIELLA STÅÅL said...

inte jag heller!

love you

5:45 em  

Skicka en kommentar

<< Home