:(
jag har alla emot mig, eller i alla fall två, men vafan ska jag göra då?! jag kan inte ta vad som helst...
kaan skrev i sms:
"Dont care about this bullshits. You'r strong. Fuck'em all"
jag åker till istanbul på fredag morgon. det ska bli så SJUKT JÄVLA SKÖNT!
kaan skrev i sms:
"Dont care about this bullshits. You'r strong. Fuck'em all"
jag åker till istanbul på fredag morgon. det ska bli så SJUKT JÄVLA SKÖNT!


2 Comments:
jag är inte heller emot..
inte jag heller!
love you
Skicka en kommentar
<< Home