måndag, juli 02, 2007

up down left right

mitt liv är en enda stress. jag har aldrig en lugn stund och har inte hunnit göra DET JAG VERKLIGEN BORDE HA GJORT för många dagar sen, typ tvättat. men det har verkligen varit så himla mycket den senaste veckan sen jag kom hem från min resa. jag har jobbat varje dag (imorn är det min åttonde dag i rad), olika viktiga.. möten, grejer att ta itu med, sofia är här nu, köpte en cykel idag, imorn kommer pappa och vi börjar renovera etcetera etcetera. MEN JAG KÄNNER MIG GLAD.

för övrigt så kom träningsvärken igår kväll och den sätter verkligen käppar i hjulet!!! när jag har lugnat ner mig lite, antar att det blir nån gång efter flytten, ska jag börja andas igen. och träna regelbundet.