söndag, juni 24, 2007

ÇÇÇççç

jag sitter pa flygplatsen i porto och flyger snart till barcelona igen. ar valdigt trott och seg och det skulle knappt forvana mig om jag missar flyget. men jag har gott om tid sa det ar ingen fara. imorn aker jag till sthlm och det kanns ledsamt att inte vara pa resande fot langre - jag alskar mitt globetrotter liv liksom, men jag har en bostadsratt att betala. tangentbordet ar valdigt trogt och det gor mig galen. saknar min dator och min sang.
orkar inte skriva om sjalva resan, vad jag gjort, hur allt var, osv, men bilder kommer i alla fall sa smaningom.