jobb
jag har inte tid att skriva här längre, eller också har jag inget att skriva. men det spelar ingen roll egentligen. idag jobbar jag min trettonde dag i rad och jag ska jobba imorn med och sen en dag ledig (kanske fler, beroende på om jag ska flytta i helgen eller inte). jag har gått upp innan sju varje dag denh är veckan, och faktiskt så har det inte varit så jobbigt som det brukar vara. jag har kollat på weeds på datorn (andra säsongen börjar idag klockan tio på trean, KOLLA KOLLA! det är den bästa serien som finns!) och jag kan inte säga annat än att jag verkligen ÄLSKAR den serien. jag längtar till säsong tre kommer! ååhh!

MÅSTE BARA LÄGGA IN BILD OCKSÅ!

MÅSTE BARA LÄGGA IN BILD OCKSÅ!


0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home