onsdag, augusti 01, 2007

22 ½

idag är det första augusti och jag fyller 22 ½ år, sånt brukade jag jämt hålla reda på när jag var liten och det sitter kvar.

jag och mamma har precis ätit lunch i vasaparken och nu väntar jag på att få fortsätta med ipod, mac os x eller vad vi nu ska hålla på med. jag är väldigt trött och skulle behöva zzzova men det finns det ingen tid för.

1 Comments:

Blogger don said...

grattis sötis!

7:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home