22 ½
idag är det första augusti och jag fyller 22 ½ år, sånt brukade jag jämt hålla reda på när jag var liten och det sitter kvar.
jag och mamma har precis ätit lunch i vasaparken och nu väntar jag på att få fortsätta med ipod, mac os x eller vad vi nu ska hålla på med. jag är väldigt trött och skulle behöva zzzova men det finns det ingen tid för.
jag och mamma har precis ätit lunch i vasaparken och nu väntar jag på att få fortsätta med ipod, mac os x eller vad vi nu ska hålla på med. jag är väldigt trött och skulle behöva zzzova men det finns det ingen tid för.


1 Comments:
grattis sötis!
Skicka en kommentar
<< Home