onsdag, augusti 29, 2007

bad shit nuts

jag är så trött och vill sova som törnrosa i hundra år. efter jobbet orkar jag inte röra mig, jag ligger däckad i sängen och slökollar på teve, nåt på datorn eller lyssnar på ljudböcker. jag börjar elva imorn och skulle kunna gå ut och träffa nenna med flera men jag ORKAR BARA INTE. skulle behöva mysa och vila i en vecka eller så, vill nån göra det med mig? typ ta med sig ett gäng filmer och mat och efterrätt och isolera sig i sommarstugan framför brasan och ja.. jag måste ta det lugnt!

tänkte förut kolla på de senaste fyra avsnitten av weeds men kom på att de var för sorgliga, kollade istället på tv.nu och upptäckte att de två sista avsnitten på säsong två precis går på trean. serien är så jävla bra så det känns som att hjärtat ska explodera. idag på jobbet höll jag på att börja gråta av.. ingenting, typ. allting kan få mig att gråta men jag gråter aldrig.

nu blev jag upptagen av att googla på skådespelarna

den här bruden är exempelvis helt fantastisk

galen i skallen men i lööööv her!

och så förstås

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

jaaa stuga och mat, fy fan vad mysigt!

saknar dig! och hon tjejen från weeds va? så hot.

3:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home