saturday night
klockan är elva och det är lördagkväll och jag ligger i sängen och är väldigt seg och har ont i ryggen efter allt arbetande idag. jag och piret har skruvat och borrat och släpat grejer hela dagen för att det nån gång ska bli ordning i lägenheten. ännu är det långt kvar så vi fortsätter imorn. (jag borde gå upp på vinden och hämta en lampa men det känns lite läskigt så här i mörkret.)


0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home