österlen in my heart
jag vill inte gå och lägga mig. fryser ihjäl och är egentligen trött men vill bara inte sova. kollar på bilder från den senaste månaden, har inte orkat/brytt mig om att lägga in bilderna i datorn förrän nu. det var mkt fint men mest från skåne. och nästan inget från nyår men det spelar ingen roll, det var ändå ingen bra natt.

nu kollar jag även gamla bilder och lägger upp på facebook. (som jag egentligen inte vill lägga upp bilder på, mina bilder är mina! men skitsamma..) jag mår jävligt illa och vet inte riktigt vad det beror på. borde ta mina tabletter och lägga mig och sova, ögonlocken är tunga men jag vill inte.


0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home