söndag, februari 10, 2008

blaha

23 år nowadays men det är rätt ok. festen på födelsedagen var vild. jag tror till och med att jag hade ganska kul! nästan alla jag ville vara med var här och jag tror att de flesta hade kul.
jonas åkte till falun igår och åker snart till umeå. ledsamt att inte ha honom kvar, men jag har saker att göra och mamma kommer hit imorn eller på tisdag. får vi se när jag drar till barcelona, men förhoppningsvis är det snart! bara allt blir ordnat först.
igår blev jag bjuden på the cure av min lillasysters kompis. jag ordnade värsta middagen åt oss och vi funderade på att gå på landets fest sen men pelle skickade sms och förklarade kökaoset så vi åkte hem efter konserten och sov. jag älskar att sova! i fredags var jag på sugar bar och såg elenette spela och träffade massa gamla dudes som jag inte träffat på länge.
bästa scenen som jag tänkt på i flera dagar, från breakfast club!