torsdag, februari 14, 2008

bakis

är ganska bakfull fast det var värre klockan nio när jag vaknade. sofie kom hit halv kvart över med frukost och sin dator. så jävla fin frukost. och vi hade "LAN-party" med våra maca. jag kan nog officiellt kalla mig för nu, fixade till och med fildelning så sofie kom åt min delade mapp. neeerd! anyhow, inget gick riktigt som jag ville trots allt så nu måste jag köpa en firewirekabel till min externa hårddisk. ååå
gårdagen: mådde extremt dåligt av en anledning men mamma var här och tröstade. velade som i helvete på kvällen, skulle egentligen åkt till pelle och kollat på film men var ledsen och det är långt till värmdö så elias kom hit, vi fikade och drog sen till kgb och kollade på elenette. där var det fullt av folk och vi drog vidare till east till slut! faktiskt väldigt rolig kväll! jag gillar onsdagar i sthlm, kanske mer än helgerna! fast senaste helgerna har ifs också varit kul.
det här nya vårvädret är strålande! jag vill bara gå promenader hela tiden! solsken! man behöver typ solglasögon! jag ska gå till västermalmsgallerian snart, kanske går förbi lissie också bara hon kommer hem från skolan.