måndag, februari 25, 2008

maneater

det händer nog för mkt för att jag ska ha nåt att berätta. men barcelona är fint! känslan av att inte veta vad jag gör här infinner sig dock då och då men vafan det går nog över när jag börjar plugga 4 real. igår kollade jag på barcelonas match med mario, festade lite hemma hos honom men hans roomates sen men de drog ut fast jag orkade inte. drog istället hem till en annan kompis och kollade på film. nu är jag ensam, som jag oftast är, hemma. åsa jobbar och pierre letar jobb. kanske ringer giacomo. vill göra nåt kul!

fast allra allra helst önskar jag att jag kunde spanska flytande redan. det skulle vara så himla mkt enklare så!