lediga dagen
en jäkligt fin ledig dag idag! gick först och badade med sällskap och sen gick vi till rålis och lånade kanot och paddlade i 3 timmar och badade ännu mer. jag älskar solen och jag älskar sthlm och jag älskar att vara på vattnet och varje lediga dag hädanefter ska jag paddla kanot, det är världens bästa grej! jag känner till och med att jag har fått en fin solbränna!


0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home