no man is pudding
jag har inte haft pålitligt internet på länge, har alltså inget eget, men fick idag låna syrrans usb modem så im up and running igen! men blev förstås besviken väldigt snart av facebookskvallret man inte kan låta bli, folks trökiga bloggar och ja, inget nytt, ingen som vill mig nåt. men whateva så jävla mycket whateva för jag har precis kollat senaste avsnittet av weeds och det var nog (vad jag minns) det bästa på den nya säsongen! men för varje tisdag som går (=nytt avsnitt) så blir jag mer och mer irriterad på att behöva vänta ännu en vecka för nästa (men samtidigt fint att ha nåt att se fram emot andra dagen på veckan och inte bara längta till helgen). jag jobbar och är trött, började sju imorse, mina fötter värker och jag börjar sju imorn igen men det är fan rätt ok ändå. piret kom hit med mat från falun som mamma skickat med och jonas är på värmdö och jag vetefan när han kommer tillbaka. helgen var rätt så jävla fantastiskt rolig och sjuk och det finns jävla massa att säga om den men inget jag går in på här på world wide webben. jag säger bara FEST BAD SOL BAKFYLLA MER SOL MUSIK MER FEST KUL OCH DANS.


0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home