lördag, maj 03, 2008

¡una mierda!

herregud! herregud! ligger i min säng och är i desperat behov av vatten men det finns inget hemma och jag kan bara inte ta mig ur sängen. det känns som jag har träningsvärk i benen och de är kraftlösa. den här veckan har varit sjuk. i onsdags hade vi fest hos marta och katia, fan vad kul det var tills allt gick åt helvete. lolita drog hem tidigt och mådde skit, katia spydde utanför klubben, min kamera blev stulen, jag skar mig i fingrarna och blödde ner hela min klänning som nu behöver kemtvättas. torsdagen var sen den sämsta dagen i mitt liv, jag ville bara dö. och igår, bröllopet! det var en sjuk natt, det blev för mkt av allting, tre snubbar som desperat försökte få med mig hem men allihopa drog hem till oss och här efterfestade vi till halv sju och köket ser ut som fan nu. de andra sover och jag behöver vatten och mat, men som sagt, jag orkar inte röra mig. vill bara ligga i min säng och kolla på gilmore girls men våran jävla uppkoppling är skit så jag kommer få vänta för evigt innan avsnittet är laddat.
idag måste jag träffa marta eftersom hon flyttar imorn, alltså VAFAN!

lite för mycket för en vecka måste jag säga... JAG ORKAR INTE