onsdag, maj 14, 2008

skrik!

jag är så sjukt irriterad på folk att jag inte kan göra annat än att gråta och skrika och bli sur på folk som verkligen verkligen verkligen INTE förtjänar det. puta madre vafan!!! jag måste get myself together, bli stark och skita i det som händer, lämna sverige bakom mig. det känns som att jag aldrig vill åka tillbaka.

ikväll sätter sig iaf jonas på nattåget från umeå så förhoppningsvis är han här på lördag

1 Comments:

Blogger Josefine said...

hej baby. vilket datum är det tänkt att du ska tillbaka till sverige? förresten har jag bytt bloggadress, jag minns inte min inlogg till den gamla. så josefinecupcake.blogspot.com

saknar dig. puss

4:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home