måndag, februari 23, 2009

koman

jag längtar till våren! förhoppningsvis har jag vaknat upp ur min koma då. fy fan, jag mår dåligt. sover för mycket och gör ingenting annat än kollar på gilmore girls. vad hände?! MÅSTE SKÄRPA MIG! och VÅREN MÅSTE KOMMA SNART!

ps. om en månad är jag i barcelona, det är förstås väldigt kul men det är mycket som måste göras innan. så trots att själva köpet av biljetten gjorde mig till sandra solstråle i några dagar så känns månaden dit ändå väldigt lång, tung och smärtsam. ds.

1 Comments:

Blogger Nenna Bosno said...

det kommer gå jättefort ska du se!! det är bara den här jävla snön som gör att allt känns jobbigt igen! snart är du i barcelona och sverige och problemen känns långt bort!! puss!!

7:02 fm  

Skicka en kommentar

<< Home