tisdag, december 16, 2008

8 dagar kvar till jul!

jag gick upp tidigt och kollade traderabiljetter till falun idag. började sy mormors julklapp och tappade bort tiden och missade den jäkla auktionen så nu vet jag inte när jag ska åka. har massa grejer att göra, om jag hade en dead line skulle jag sätta igång med hög fart men nu är jag bara seg med huvudvärk och vet inte alls. måste storstäda innan jag drar dessutom. och gå förbi pirets jobb med extranyckeln. jag vill till falun ASAP!

jag var på julfest med rebecka hos kalle och billie i lördags. det var trevligt. träffade moa m fl senare för att gå på svartklubb som vi aldrig gick in på, men det var lika bra! var inte ens bakfull på söndagen. åt indiskt på bondegatan och köpte sen världens finaste klänning från mini market innan jag började jobba. gud vad jag älskar kläder!

2 Comments:

Blogger don said...

åk den 22a med 16.30 tåget, jag kommer iaf vara på det!

8:51 fm  
Anonymous Anonym said...

finaste sandra! jag kommer alltid vara så tacksam över att du var med den där hemska lördagen och hjälpte mig. vi ses! kramkram

10:45 em  

Skicka en kommentar

<< Home