dagen
idag köpte jag en ny mobil, fick besök av alexander som bor i lund nuförtiden och pratade med jonas i telefon! om jag inte skulle upp och jobba imorn bitti skulle jag följa valet, hade även varit kul att prata med lolita som bor där men tidsskillnaden gör det svårt eller också är hon bara aldrig online.

rätt bra kamera i min nya mobil! yey! (men alexander klår mig såklart med sin iphone)


3 Comments:
hörde att du skaffat telenor, förrädare! vi skulle ju fixa 3!
vilken mobil blev det?!
jag har inte skaffat telenor! telenor sucks, men det gör tre med! halebop däremot is the shit
Skicka en kommentar
<< Home