onsdag, oktober 29, 2008

gotta love it

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

HAHA! åh vad jag älskar scrubs, och speciellt det där klippet! när JD smeker brudens mage på väg in...!

8:49 em  
Blogger SANDRA said...

eller hur! det är så sjukt bra! och de andra med, speciellt när elliot och jd rappar.. åå ÄLSKAR SCRUBS SÅ JÄVLA MKT

10:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home