tisdag, september 09, 2008

gossip

det skulle förvåna mig om en enda person läser det jag skriver men vafan det är kul ändå, även om jag bara uppdaterar en gång i månaden!
så, ledig dag idag och nya avsnitt av weeds och gossip girl. sista scenen i weeds gjorde mig illamående som fan och jag undrar vad som kommer härnäst! och gossip girl kan jag inte annat än älska! jag längtar efter fler nya avsnitt!
låg i sängen hela dagen och kände mig väldigt kraftlös tills jag bestämde mig för att gå till frisören vilket jag alltså har gjort och det gjorde under. ingen större förändring kanske men det var ändå stort för mig! efteråt var jag på så bra humör så jag gick till weekday och köpte tre nya plagg för 820 kr. har pratat med brorsan som är i berlin och jag funderar på att åka dit om två veckor!
mina tomater i fönstret börjar bli röda och jag funderar på att försöka ta mig in i vindsförrådet imorn och göra ordning och reda.

2 Comments:

Blogger Nenna Bosno said...

jag läser!

8:02 em  
Anonymous Anonym said...

jag läser!

11:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home