onsdag, januari 07, 2009

för lång siesta

jag tror att bihåleinflammationen är tillbaka. jag har haft fruktansvärt ont i huvudet hela dagen. jobbade till ett och åkte hem och lagade mat (potatissoppa, kanske den godaste någonsin!) sen. några timmar senare somnade jag såklart och sov alldeles för länge. timmarna efter den tre timmar långa siestan fyllde jag dock av kreativitet och jag sydde en skitfin kjol samtidigt som jag kollade på zorro. nu kan jag inte sova. har försökt i två timmar men det går bara inte. jag som behöver sova för att bli av med huvudvärken och jag har massa grejer att göra imorn!