onsdag, januari 14, 2009

back in town

igår kom jag tillbaka från london och det känns som att jag var borta mycket längre än jag egentligen var. vill inte gå tillbaka till vardagen och börja jobba igen men det måste jag självklart. i london hade jag det i alla fall jättebra! var på massa utställningar på tate, national portrait gallery och national gallery, var på klubb vid old street, gick på the phantom of the opera, såg staden, shoppade, spenderade för mycket pengar. tre nyaklänningar, två par skor och två konstböcker. hann träffa både louis och leah! och upptäckte marias "hemliga liv" som thaiboxare på national portrait gallery! bara kolla!
(fotograf: keith price)

2 Comments:

Blogger don said...

haha shit vad lika!

7:58 fm  
Anonymous Anonym said...

jävlar vad likt!

5:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home