lördag, april 15, 2006

okej, detta är helt sjukt. jag och tåg = ingen bra kombination. sist jag åkte var tåget sex timmar försenat. och igår två och en halvtimmes försening från sthlm till falun. jag är så jävla förbannad och halvt ihopbruten så jag vill bara kräkas, gråta och skrika. fick 100 kr att handla för på bland annat pizza hut (YEY!) och jag ska fanimej se till att få ut pengar på restidsgarantin med, men mer än 139 kr lär det inte bli.

som vanligt är jag uppe med tuppen. dalen (jobbet) ringde mig för ett tag sen och frågade om jag kunde hjälpa till idag. jag är dock i falun men får såklart ångest över pengarna jag SKULLE KUNNA HA TJÄNAT. men men. jag ska träffa släkt och vänner och det är värt mer än pengar. förutom att jag VERKLIGEN skulle behövt de där 1200 kr... aja, WTF. är fortfarande väldigt peppad inför kvällens festande och sofia min kära stannade i dalarna istället för att åka till göteborg så snart blir det DANS DANS DANS!